„Dla Państwa komfortu modernizujemy sieć ciepłowniczą” – pod takim hasłem 1 lipca startuje kampania informacyjna Dalkii Warszawa skierowana do mieszkańców stolicy. Działania mają na celu poinformowanie mieszkańców o prowadzonych pracach inwestycyjnych realizowanych dla zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa dostaw ciepła.
Najdłuższa sieć w Unii Europejskiej, jaką jest warszawska sieć ciepłownicza, tak jak pozostałe elementy infrastruktury miejskiej, wymaga modernizacji, aby w okresie zimowym bezawaryjnie i skutecznie dostarczać ciepło oraz ciepłą wodę do mieszkań. Dalkia Warszawa prowadzi niezbędne prace co roku, od wiosny do jesieni. Najbardziej intensywne prace inwestycyjne są prowadzone w okresie wakacyjnym, kiedy wielu warszawiaków opuszcza miasto, a ruch na jego ulicach maleje. Wybór terminu nie jest przypadkowy, ponieważ ma na celu ograniczenie niedogodności dla mieszkańców.
Aby zapewnić warszawiakom informacje o pracach inwestycyjnych i w ten sposób przyczynić się do minimalizacji ich uciążliwości, Dalkia Warszawa prowadzi kampanię informacyjną, która rozpoczyna się 1 lipca i potrwa do końca sierpnia.
Centralnym elementem akcji jest interaktywna strona internetowa. Pod adresem www.cieplodlawarszawy.pl znajduje się mapa prac inwestycyjnych, a kliknięcie na ponumerowane punkty wyświetli powiadomienia o terminie, lokalizacji i zakresie tych prac. W tym roku Dalkia Warszawa planuje zmodernizować instalacje ciepłownicze w 59 miejscach, głównie w Śródmieściu, na Mokotowie, Żoliborzu oraz Pradze Północ. Dodatkowo wśród materiałów informacyjnych znajdą się dwumetrowe standy ustawione w urzędach dzielnicowych, billboardy na stacji metro Centrum i Politechnika oraz reklamy informacyjne w dzielnicowej prasie.
– Okres wakacji co roku jest dla Dalkii Warszawa czasem intensywnej pracy. Wtedy, przed sezonem grzewczym, przeprowadzamy niezbędną wymianę sieci na nowoczesną w technologii preizolowanej, aby zapewnić niezawodność dostaw ciepła zimą. Jesteśmy przekonani, że warszawiacy rozumieją konieczność prac inwestycyjnych, a my dołożymy wszelkich starań, aby wiązały się one z jak najmniejszymi niedogodnościami– mówi Grégoire Ignasiak, członek zarządu i dyrektor operacyjny Dalkii Warszawa.
Więcej informacji pod adresem:
http://www.cieplodlawarszawy.pl/pl/o-firmie/o-nas/modernizacje-i-rozbudowy-2014
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/rusza-kampania-informacyjna-dotyczaca-modernizacji-sieci-cieplowniczej